Nieuw magazine Nuance in Nuenen

Vandaag ploft een nieuw magazine op de mat bij 11.000 adressen in Nuenen. Nuance heet de glossy met 60 pagina’s informatie, interviews, achtergronden en advertenties uit de gemeente.

“Nuance is een woordspeling. We willen een variatie op bestaande media zijn, een eigen, positieve invulling geven aan het Nuenense nieuws”, zegt uitgever Joop Bruurs van JB-Advertising. Het blad werd woensdagavond gepresenteerd aan adverteerders, betrokkenen en relaties.

Drie nummers zijn er in ieder geval gepland van Nuance, vandaag, in september en december. Is dat wel reëel, in deze tijden van crisis? “We willen eerst de kat uit de boom kijken. Dan zien we wel of het levensvatbaar is”, aldus Bruurs. “Maar het blad is meteen ook een visitekaartje voor ons bedrijf”, zegt Saskia Strijbos, adviseur mediagebruik voor klanten. Ook komt er een website en een facebookpagina.

De eerste Nuance laat meteen zien wat Bruurs en Strijbos willen: een Nuenens blad met informatie, zakennieuws en trends. Zo staan er interviews in met Johnny Rosenberg (Voice of Holland), Ronald en Ton Grimberg van de C1000 en directeur Mark Smits van de brede school in Gerwen.

(Bron: E.D.)

 

Reageer