Intratuin lanceert nieuwe merkcampagne

Intratuin, marktleider in de Nederlandse tuinbranche, lanceert de nieuwe merkcampagne ‘Intratuin geeft kleur aan groen’. De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, print en online campagnes.

De reden van Intratuin om te investeren in het merk is om de aantrekkingskracht en de relevantie van het merk nog verder uit te bouwen. Marketingmanager Ingrid Wiechers van Intratuin Nederland: ‘We willen Intratuin nog duidelijker positioneren onder de diverse tuincentra. We schromen dus niet om op een leuke en onderscheidende, impactvolle en aanstekelijke manier te vertellen waarom Intratuin leuker, beter en anders is dan zomaar een tuincentrum. We laten het bijzondere van Intratuin zien op een manier die de geschiedenis van Intratuin eer aan doet en waarbij onze merkwaarden een sleutelrol spelen.’

De thematiek ‘kleur geven aan groen’ zal met ingang van dit voorjaar centraal staan en op alle mogelijke manieren en niveaus worden ingevuld. In de introductiefilm die vanaf 26 maart op televisie wordt uitgezonden laat de tuincentrumketen zien dat zij dé professional is voor iedere tuin.

Wiechers: ‘Iedereen heeft groen nodig. Wie je ook bent, waar je ook woont. Bij Intratuin begrijpen we als geen ander wat groen met en voor mensen doet. Want elke tuin, balkon, dakterras of vensterbank is eigenlijk een stukje groen geluk.’

Reageer